fredag 13. februar 2009

Logg 11.02.09

I dag startet jeg med å lage prototype til det som senere skal bli et handlenett. Før jeg begynte med produksjonen av prototypen lagde jeg skisser. Til slutt bestemte jeg meg for et enkelt poseformet handlenett. 10 cm opp fra bunnen festet jeg en tråd innvending for å få "snurpefuksjon". Dette gir en mulighet til å pakke den sammen, i tillegg til at man kan regulere størrelsen. Funksjonen gir posen en større brukervenlighet, men det gir også større utgifter iforbindelse med produksjonen, som igjen gir større utgifter når produktet skal ut på markedet. Når jeg var ferdig med denne prototypen fant jeg mange til jeg ville gjøre om på som å ha en hel stor hank og to små hanker. Jeg har bestemt meg for størrelsen 40 x 50 på selve posen og 40 cm på den store hanken, og ca 10 cm små hanker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar